logologo

Motobecane BG - Mobylette, 1958, originál, velmi vzácné !!

Moto na prodej  >  Zahraniční motocykly
 
Cena:
85 000 Kč
Mám zájem
Dostupnost:
Skladem
 
Země původu: Francie
Rok výroby: 1958
Stav exponátu: Původní
Počet kusů exponátu: 1
Počet exponátů ve stejné kategorii: 10
 
Informace o exponátu
Motobecane BG - Mobylette, 1958, originál, velmi vzácné !!
 
MADE IN FRANCE ! Velmi , velmi, velmi vzácné motokolo MOTOBECANE PANTIN Typ BG ), obsah motoru  49,9cm3, r.v.1958 vyrobený továrnou Ateliers de la Motobecane. (tohoto typu továrna vyrobila pouze cca 1000 kusů - jednalo se o "pokus" překonat úspěšnost v prodejích konkurence - motokol VELOSOLEX, které si Francie velice oblíbila. Bohužel  pro konkurenci byl VELOSOLEX  již tak oblíbený, že ani tato značka ani jiné (např. VELO VAP, FLANDRIA, ) nebyly se svými modely a tzn. napodobením pohonu třecím válečkem úspěšné a jejich výroby skončily velmi brzy. Popis a vybavení motokola: Motokolo je ve velmi hezkém, kompletním, původním,, zcela kompletním,  plně funkční  stavu, vč. kovové viněty původního majitele ve Francii : Jean V..... , Tournys 71, France (tento štítek je na krku řidítek a je hezky zachovalý). Výrobní štítek na motoru (všechna čísla samozřejmě souhlasí).  Motokolo má celočerné pneumatiky MICHELIN "24" - Made in France. Chromované ráfky RIGIDA, hliníkové středy ráfků (přední má "olejničku"). Motokolo startuje na šlápnutí a jede velmi hezky. . Motor běží velmi krásně. Lak původní velmi krásný s lehkou patinkou. Původní bledě modrá barva vč.stříbrných linek , nápisy na nádrži i znaky MOTOBECANE, Mobylette atd hezky zachovalé. Originál dobová hliníková pumpička ZÉFAL SOLIBLOC - Made in France.  . Přední světlo OK. Zadní světlo OK s logem Motobecane. Pod sedlem brašnička na nářadí francouzské značky HENRY GAUTHIER. Víčko nádrže s logem Motobecane- perfektní.Chromovaný funkční zvonek J. ef. P. VERCHER, MACON, FRANCE:atd, atd  Zajímavostí tohoto motokola je to, že se buď jede jako na kole, nebo se "přepne" do motorové polohy a to se provede posunutím páky / ta je na levé straně rámu / směrem dozadu, tím se posune celý motor dozadu a třecí váleček se opře o zadní pneumatiku a tímto se spustí motor. Zároveň se tímto posuvem otevře ventil benzínu. Při pohybu páky zpět, se motor odpojí a benzínový ventil se uzavře!!!  !!!  Neskutečná nádhera v původním, zcela kompletním pojízdném stavu - velice vzácný model !!! KRÁSNÝ ORIGINÁLNÍ STAV !!!  Udělejte si radost. Veterán nikdy neztrácí na hodnotě . Při korektním jednání se nebráníme cenové dohodě .